zondag 22 april 2018

In afwachting op opvolging is plaatsen AHA!-vacature terug mogelijk!

Zoals u voorheen kon lezen (cf infra) ben ik gestopt met de AHA!-blog.
Ik merk echter dat er nog heel vragen binnenkomen tot het plaatsen van een vacature.
Ik ben dan ook op zoek naar mensen die interesse hebben in overname van het platform, zodat de grote vraag alsnog tegemoet gekomen kan worden.
Eens ik een plek heb gevonden, plaats ik een link via dit platform.

Ik hoop jullie spoedig te kunnen doorverwijzen!
IN AFWACHTING OP OVERNAME HEB IK BESLOTEN DE BLOG TERUG OPEN TE ZETTEN ZODAT JULLIE ALSNOG VACATURES KUNNEN PLAATSEN.
Op de pagina 'Hoe blog ik? Hoe plaats ik een vacature?' vind je het mailadres waarmee je een vacature kan posten op deze site.

Met vriendelijke groeten,

Anke

PS: interesse in overname: mail naar anke.thoen@gmail.com



Geen opmerkingen: